dinsdag 10 januari 2017

Samen sterker – kansen voor iedereen

De D66 fractie in de Krimpenerwaard is vandaag met hernieuwde energie van start gegaan. We wensen alle mensen een gezond en optimistisch 2017 toe!

Het gaat gelukkig beter met Nederland. Wij behoren tot de wereldtop van gelukkigste, gezondste en best opgeleide mensen op aarde. Een schril contrast met de grote problemen die er ook zijn, zoals het terrorisme en de vluchtelingencrisis. Sommige mensen maken zich terecht zorgen dat niets meer blijft zoals het is. Populisten exploiteren die zorgen uit cynisch eigenbelang, maar zij komen niet met oplossingen die mensen verder helpen.

In het verkiezingsprogramma voor de Tweede Kamerverkiezingen van 2017 vind je de plannen en ideeën van D66 voor de komende vier jaar.

Onze inzet voor een nieuwe regeerperiode. Geen valse beloftes, maar geloofwaardige politiek. Wij laten zien dat politiek van vrijheid en verbondenheid kan winnen van politiek van verdeeldheid en discriminatie. Want samen staan we sterker.

Het concept verkiezingsprogramma voor de Tweede Kamerverkiezingen kun je hier vinden:

Verkiezingsprogramma: samen sterker – kansen voor iedereen